Klik op de volgende link: customer.piggy.nl
Vul het e-mailadres in die gekoppeld is aan jouw spaarkaart en voer het wachtwoord in. Klik nu op inloggen. Vervolgens kom je in persoonlijke dashboard en kun al je gegevens en gespaarde punten inzien.
Ben jij je wachtwoord vergeten? Geen probleem! Klik dan op deze link. Vul vervolgens je e-mailadres in, zodat we je een e-mail kunnen sturen waarmee jij je wachtwoord kunt herstellen.
We willen je graag adviseren om de bovenstaande handelingen uit te voeren via de webbrowser Google Chrome. Via andere (verouderde) browsers, wordt vaak een wit scherm zichtbaar.
Spaar jij nog niet mee bij piggy? Dan zul jij je eerst moeten registreren. Klik daarvoor op deze link.
Opmerkingen
6 opmerkingen
Ik had in het begin ook best wat moeite met het systeem maar ondertussen werkt het wel. Heb bij mijn slager al heel wat belegde broodjes via deze punten opgehaald.
@Laurens hoe werkt het dan? Krijgt mijn kaart niet te zien
Hallo Jaishree,
Lukt mij door in te loggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Dan zie ik ook alle mutaties en saldo. Dus wanneer artikelen aangeschaft zijn en/of als ik artikelen met mijn punten heb gekocht. Ik heb trouwens het kaartje ook op mijn stocard gezet. Kan ik ook in de winkel gebruiken. Werken allebei goed.
Dank. Inmiddels zie ik ook alles, bleek fout te zitten in e-mailadres wat ik had opgegeven bij ontvangen kaart.
Systeem werkt niet. FAQ is niet overzichtelijk en een simpele vraag als hoe je de kaart onder je account activeert, is niet te vinden. Ook lijkt de helpdesk niet te reageren op vragen in deze chat.
Ik heb een spaarkaart, inlog weet ik niet en ik kan helemaal niks...support?????
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.