Vervelend om te horen dat je je spaarkaart verloren bent. Echter is dit geen enkel probleem. De punten die je spaart worden gekoppeld aan het e-mailadres waarmee je bent geregistreerd.
De volgende keer dat je bij een onderneming komt waar je met piggy kan sparen, kun je simpelweg vragen om een nieuwe spaarkaart. Deze kaart laat je scannen en geef je het e-mailadres door die aan de verloren kaart gekoppeld stond; de punten worden dan automatisch overgezet. Vervolgens sturen we je éénmalig een bericht naar jouw e-mailadres om te verifiëren dat jij de rechtmatige eigenaar bent van de spaarkaart.
Tip: Je kan ook de Piggy-app downloaden op je mobiele telefoon. Dan heb je nooit meer een fysieke spaarkaart nodig. Klik na het downloaden en het invullen van jouw e-mailadres en wachtwoord op inloggen.
Opmerkingen
3 opmerkingen
piggy herkent mijn oude e-mailadres niet, nu kan ik de punten niet overzetten naar de nieuwe spaarkaart
Hoe kan ik mijn kaart activeren?
in de winkel heb ik een fysieke kaart gekregen, het nummer dat daarop staat, correspondeert niet met het nummer van de account die ik heb op de website, hoe kan ik dat veranderen?
U moet u aanmelden om een opmerking te plaatsen.